tisdag 30 juli 2013

För länge sedan...

...startade jag denna blogg i avsikt att ha ett andningshål, där jag kunde skriva av mig lite av de känslor som snurrar i mitt inre.

Så mycket har hänt sedan dess. Då var vi mitt uppe i starten på vår husförsäljning, som fortfarande inte blivit av. Då planerade och drömde vi om hur och var vi skulle bo, det var det primära i våra planer för framtiden.

Nu är vi mitt uppe i makens sjukdom. 3 juni 2013 kommer att stå med eldskrift i mitt minne för all framtid. DEMENS! Ja, han fick diagnosen demens. Inte bara han förstås. Även jag är i högsta grad involverad i detta sjukdomsförlopp. Kan säga att precis ALLTING handlar om detta.

Har nu bestämt mig för att bloggen blir min förtrogna, där jag kan skriva av mig all frustration och förtvivlan. Men jag kommer också att låta den handla om livets glädjeämnen, mina intressen, vår hund, mina barn och barnbarn. Handarbete - är en stor del av min vardag. Kommer att lägga ut en del om mina alster, fotografera dem bl a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar