onsdag 30 oktober 2013

Jag är så glad!

Ser verkligen fram emot den kommande helgen, då jag ensam ska åka till Linköping och hälsa på min J & familj, och kära syster & make. Det ska verkligen bli en underbar avkoppling, lyx. H kommer att tillbringa dessa dagar hos sin dotter, tillsammans med vår älskade Goldie. De vill så gärna ta hand om henne några dagar, samtidigt som de ju vill se till att jag får sköta om mig själv helt och hållet.

Behöver detta så väldigt. Att få komma iväg, hemifrån. Släppa allt ansvar, lämna frustrationen hemma. Är hela tiden så fruktansvärt trött. Köpte Blutsaft häromdagen eftersom jag tänkte att jag kanske har blodbrist igen. Ska ringa min doktor nästa  vecka och be att få kolla upp lite blodprover. Dels då Hb som var väldigt lågt för något år sedan, men även sköldkörtelprover, om det skulle vara struma som orsakar min hemska trötthet. Tror dock att det mycket väl kan vara en liten depression som lurar istället. Svårt att påstå att jag mår särskilt bra. Varken fysiskt eller psykiskt.

Nåja, nu ska jag gå och lägga mig och lyssna en stund på min bok. Man somnar så gudomligt gott efter en stund. Kan verkligen rekommenderas för den som har insomningsproblem.

Har dessutom börjat på en ny stickning idag. Fått dille på västar. Jag älskar dem! Tycker det är så himla snyggt och praktiskt. Varmt är det också.



Denna har jag tänkt göra i lite olika varianter, vill ha flera färger, både stickad och virkad. Älskar att ha detta framför mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar