måndag 12 maj 2014

Regn och en del rusk

Nog blev man ordentligt bortskämd för ett par veckor sedan, då solen och värmen var här på besök. Hela den tiden  var jag medveten om att det kommer att vara övergående, att april/maj väldigt sällan ser ut som sommar. Men jag var glad och tacksam för det underbara solskenet och värmen.

I förra veckan var det så dags för lite regn, och då började också klagomålen dyka upp titt som tätt.

Igår och idag har det regnat rejält, och man ser verkligen hur grönskan får fart igen. Underbara solsken som ger liv åt nästan allt.

Har idag varit hos sjukgymnasten och  fått min TENS-apparat, vilket grej alltså jämfört med den antika mackapär som jag hade för några år sedan. Denna är supersmidig. Gick även igenom en del träningsmoment som jag tror kan passa mig och min rygg, ska ta det försiktigt nu i början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar