tisdag 11 februari 2014

Spännande

Jag läser och läser och läser, och förhoppningsvis lär jag mig något nyttigt av allt som finns skrivet om hur man fixar till sin blogg. Kul, jag tar lite i taget för jag vill verkligen att det ska bli bra och personligt.

Idag skulle H vattengympat, men precis som förra tisdagen då han var väldigt trött, så är det idag ögonen som spökar. Vet inte om han helt enkelt har överansträngt dem med allt tittande på OS. Så det  blir en lite tur till frisören senare på förmiddagen, det får räcka.

Ska snar iväg ut på en promenad med vovven, inte så kul med allt smuts och lera på vägarna här på landet när man har en hund som är vit, eller SKA vara vit. Hon är i stort behov av en dusch, men det känns meningslöst just nu då hon snart är lika smutsig igen.






Goldie och "kusinen" som äääälskar henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar