söndag 13 april 2014

22:30

Läggdags egentligen. Men just nu smyger jag mig till en stund framför datorn, H har gått upp och lagt sig och själv är jag också jättetrött.

Just av slutat ett samtal med yngste sonen, vi har diskuterat hur vi ska lägga upp påsken. H och jag åker till Linköping tidigt på torsdag och försöker dela upp oss mellan sonen och syrran. Det blir splittrat, i vanliga fall när jag åker dit själv, har jag  bara fredag i till söndag på mig för att hinna med att umgås med alla. Den här gången när H ska med, så blir det några fler dagar i och med att det är helg på måndagen också.

Det är så underbart att ha denna resa att se fram emot, varje gång glädjer jag mig åt detta under lång tid i förväg. Samma nu, fast den här gånger känns det lite mera osäkert eftersom H ska med. Frågan är hur han ska klara detta, när så många olika människor finns runt om oss. Men det är bra att han själv vill följa med, skönt att han får prova om det går bra.

På min "to do-lista" står det just nu varmrökt lax + köttbullar + prinskorv. Låter inte så farligt. Det ska förstås vara mammas köttbullar!


Imorgon står det hårklippning på agendan för H, det är faktiskt väldigt mycket på tiden. Lite handling och sedan hem.

God Natt och Sov Gott - från mig till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar