måndag 21 april 2014

Vardag igen

Ett litet kort inlägg i början på en ny tid. Före och efter påsk på något sätt inledningen på den riktiga våren/sommaren som ligger framför oss.

Kommer att skriva mera under dagen, men vill bara lämna ett litet avtryck här för att visa att jag överlevt helgens strapatser. Det har varit en underbar helg, dels på grund av det ljuvliga väder  vi haft, fått lite solbränna i ansiktet och ser genast bra mycket piggare ut. Underbart var det att bli så fulltankad av kärlek från lilla Juni och hennes föräldrar. Min käraste J är verkligen en underbar son, han ger mig så mycket och jag känner mig så glad och lycklig efter en helg (flera dagar denna gång) med honom och en sonhustru som är lika vacker på ut- och insidan.

Nu börjar vardagen och det älskar jag. Ja, faktiskt! Jag gillar helger eftersom det ofta betyder att jag får umgås med nära och kära. Men å andra sidan tycker jag om vardagens rutiner och vanor också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar