fredag 28 mars 2014

Har så ont!

Hade tänkt gå och lägga mig nu, men insåg att jag förmodligen inte skulle kunna sova.   Får försöka sitta här  en liten stund, så att jag blir tröttare och därmed somnar lättare.

Blir så ledsen över den här nya värken i ryggen, som är så svår att det onda jag haft tidigare framstår som ingenting jämfört med detta. Jag orkar inte sätta igång och trappa upp den värkmedicin jag har, det är illa nog som det redan är. Morfin i doser om 40 mg på morgonen och 10 mg på kvällen räcker inte alls. Nu skrev doktor Jenny ut mera Morfin som jag ska kunna ta när jag får smärttoppar där emellan. Jag VILL inte alls! Hade ju börjat trappa ned, men nu får jag sluta med det.

                                                                                                                                                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar